Klaar voor vertrek

28 april 2022 - Zetten, Nederland

De koffers staan klaar! Om 6 uur loopt de wekker af 🥴, goeie bak koffie nodig en dan op weg naar station Elst. Om half 8 hopen we de trein naar Breda (schijnt een mooi station te zijn) te kunnen pakken, daar stappen we over naar Brussel. Om 12:56 vertrekt de Eurostar vanuit Brussel naar Londen. Plaatsen in de trein zijn gelukkig gereserveerd dankzij Henriette. En er mag meer mee dan in een vliegtuig 😊😉. Dan zijn we 2 uurtjes later in Londen. Maar door dat heerlijke tijdverschil is het daar een uurtje vroeger. Meer tijd te besteden aan de andere kant van het water, en even terug in “de echte” tijd, de wintertijd. En dat in het voorjaar! Vindt mijn biologische klok heel fijn, haha.
Jesse een weekje zonder gamen op de laptop, dat wordt afkicken voor hem 😛. Nou ja, ben ik niet meer de enige die ergens van moet afkicken (is heel moeilijk), en hij is na een weekje klaar… Wie weet, krijgt ie de smaak te pakken en plannen we binnenkort onze volgende citytrip. We hebben er zin in! Nu nog proberen te slapen….😴

1. R&T&S:
    28 april 2022
    Met een goeie bak koffie en voordat je het weet sta je aan de andere kant! We hebben deze kant veilig gemaakt voor jullie 🙂🙂 veel plezier! 😘😘😘
  2. Lydia:
    28 april 2022
    Dankjulliewel!! Goed gevoel dat we een paar dagen in hetzelfde land zitten als jullie 🥳
  3. Barbara:
    28 april 2022
    Lieve zus en Jesse, lekker slapen en dan morgen maar de auto, trein. Heel veel plezier samen. 🌟💝
  4. Lydia en Jesse:
    Dankjewel Barbara!! Gaat lukken 😘
  5. Evelien:
    28 april 2022
    Heel veel plezier, ik zie uit naar jullie verhalen!! 🚞🥳
  6. David:
    29 april 2022
    Heel veel plezier samen. Geniet er van, en maak er een mooie week van.
  7. Jesse:
    29 april 2022
    Geen berichtjes weggooien LYDIA!!!
  8. Jesse:
    Wat een leuke foto’s
  9. Pap en mam.:
    29 april 2022
    Goeiemorgen lieve schatten onderweg naar een nieuw avontuur zomaar met de trein naar de overkant . En dan maar meteen onder de zee door. Leuke foto’s,fijn hè, zo,n grote zoon waar je op kunt leunen . Jesse pas je goed op die twee meiden. Ga maar lekker genieten, we houden van jullie.
  10. Natjezda:
    30 april 2022
    Ik denk dat jesse het wel aankan een weekje zonder...
    Er is zoveel moois te zien daar dat hij waarschijnlijk zijn laptop niet zal missen🤪🤪🤪
  11. Mariska:
    1 mei 2022
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Het lijkt net of we er ook een beetje bij zijn..
    Veel plezier en ga hele mooie dingen zien.
    😃