20.000 stappen verder 🤪

30 april 2022 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Het is half 8 en ik ben GESLOOPT! Gelukkig die andere 2 medereizigers ook trouwens. Het was heerlijk weer vandaag en omdat er voor komende dagen regen is voorspeld, besloten we de echte buitendingen vandaag te doen. Dat was 20.000 stappen geleden....  We startten met de metro richting Buckingham Palace. Dat dachten 5000 andere toeristen ook 😋. Het is dit weekend Bank holiday, maandag is iedereen vrij, dus velen maken er een weekendje weg van. Waar we ook waren, overal is het druk. Vast ook door het mooie weer. Enfin, we zijn bij Buckingham Palace waar normaal ook op zaterdag om 11 uur de wisseling vd wacht is. Behalve vandaag 🙄. Vanwege het jubileum van de Queen zijn er allerlei activiteiten deze week (gepaard met heel veel wegafzettingen), en dus een ander schema. Nou ja, we hebben het paleis gezien.

10 minuten verder lopen en dan sta je bij the Big Ben. Valt verder niet veel over te zeggen 😊. Hij is niet erg 'Big'. Maar wel mooi. Toen langs the southbank van de Theems naar de Tower Bridge gelopen. Mooie wandeling van ongeveer een uur, omdat je vanwege de mensenmassa's niet echt door kunt lopen. Daar passeerden we ook nog het marineschip de Belfast. 25 jaar dienst bewezen in allerlei oorlogen. Zie foto's. Voor de liefhebber.....😉

Na de beroemde brug waren we zo moe, dat we de bus hebben genomen richting Camden Market. Bovenin, voorin de dubbele bus. Je ziet veel, maar hij wiebelt ook erg. Dus na een half uur was ik kotsmisselijk 😵‍💫. De terugweg zijn we onderin gaan zitten 😁. Eerst zijn we naar the Seven Dials (7 leuke straatjes die allemaal op hetzelfde pleintje uitkomen) en Neil's Yard (mini hofje)  gegaan. Camden market is een soort foodhal en luxere marktkraampjes in één. Maar het was zó druk.... we waren er snel weer weg.

Bus en metro terug naar hotel. Vlakbij in een Engelse pub lekker gegeten. Maar er was voetbal op tv, dus de pub zat vol mannen en de tv stond hard. Zie video. Was gezellig, we weten alleen nog steeds niet voor we moesten juichen. Er werd niet gescoord toen we er zaten. En sorry mam, kijk maar even niet naar deze foto 😉🤣😂

Welverdiend 😇

Maar die hadden we wel verdiend vandaag 😋

Morgen gaan we naar de zaal bij gemeente Fulham. 5 haltes verderop met de metro. En voor de middag hebben we tickets gereserveerd voor het National History Museum. Op jacht naar de dino.....

Maar nu eerst 😴😴😴😴

1. Barbara:
    30 april 2022
    Je hebt veel gelopen en gezien. Slaap lekker voor straks.. groetjes aan Jesse. Ik hoop jullie heerlijk slapen. Op naar morgen. 🌟💝
  2. Meriam:
    30 april 2022
    Wat een goed gevulde dag en prachtige foto’s.
    Schitterend weer☀️ Knusse en hele mooie straatjes.
    Moe maar voldaan lekker slapen.
    En morgen naar de KZ een hoogtepunt in jullie reis.
  3. Natjezda:
    1 mei 2022
    Super toffe foto 's weer 👌 En al was het een drukke dag jullie hebben er wel alles uitgehaald wat erin zit zullen we maar zeggen.

Heel veel plezier in de kz vandaag echt een leuke ervaring 🤩
  4. Martijn:
    1 mei 2022
    Woh dat zijn echt veel stappen. Hopelijk hebben jullie ook goed kunnen slapen na zoveel indrukken.😂 Maar dit ga je niet meer vergeten. Heel veel plezier in KZ. Doe ze maar de groetjes van Ons😃
  5. Pap en mam.:
    1 mei 2022
    Goeiemorgen,vast beter geslapen na al die stappen. Wij gaan nu inloggen voor de vergadering. Ja ja, een uurtje vroeger dan jullie. Fijne vergadering ook voor jullie straks. En vandaag wat minder stappen dan gisteren. Geniet nog van een mooie dag. Knuffel
  6. Joyce:
    1 mei 2022
    Oh echt wel heel veel gezien in 1 dag en veel gelopen. 😃Wat super leuk dat jullie daar nr de zaal gaan. Dat kan natuurlijk weer. Heel veel plezier. X
  7. Pap en mam.:
    2 mei 2022
    Goeiemorgen lieverds, er wacht weer een mooie dag. De zon schijnt al volop. Het wordt hier 19 graden. Hopelijk hebben jullie ook mooi weer. Maar dat zal vast wel jullie zijn zelf immers ook zonnetjes.😉 prachtige foto,s weer. En lekker eten. Fijn dat het ook gelukt is met de vergadering, dat blijft toch het belangrijkste in ons leven. Dus nog een heel fijne dag. Tot gauw. Knuffel 😘❤️❤️❤️