Goodbye London, till we meet again.

5 mei 2022 - Vere House, Verenigd Koninkrijk

Volgens mij zei ik dat we gisteren minder wilden lopen. Nou, het zijn nog 15.000 stappen geworden....๐Ÿ˜‚ ( ik kan me gaan opgeven voor de 4-daagse van Nijmegen). Maar het voelt als minder, waarschijnlijk omdat we ze nu niet tussen gebouwen en massa's mensen maar in de natuur hebben doorgebracht. Of beginnen mijn benen te wennen aan al die activiteit?

We begonnen met poging 2 voor de wisseling van de wacht van Buckingham Palace. We wilden proberen daar nog een glimps van mee te krijgen. Nou dat is gelukt, een glimps. We hebben het muziekkorps en het bataljon zien aankomen en vertrekken. De daadwerkelijke wisseling konden we niet zien vanwege 30 rijen dik voor de hekken. Maar was wel even leuk. Het is een hele happening.

Daarna zijn we meteen een park in gedoken. Het st James's Park, naast Buckingham Palace.ย  Echt heel mooi aangelegd en heel veel vogels. Waaronder ook pelikanen. Die gaven een show weg,ย daar kan een straatartiest nog wat van leren. Helaas geen bewijs van in beeld of geluid, maarย de liefhebber wil ik het graag persoonlijk vertellen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜„. Vervolgens zijn we naar Regent's Park gegaan. Stuk groter en ook heel mooi. Er was een Japanse tuin met een heel romantisch bruggetje met een blauwe regen en een treurwilg. Daar stond ik dan in mijn eentje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜…. Maar de foto is leuk ๐Ÿ˜‹. Er was zelfs een waterval en wel 50 soorten rozenbedden. Er was ookย een roos met de naam Belmonte! Helaasย zat hij nog in knop, dus we konden niet ruiken of hij lekker rook. Vast wel met zo'n naam โ˜บ๏ธ

Daarna zijn we vroeg gaan eten en terug naar het hotel gegaan om alvast in te pakken. En laat net in die tijd de enige regen van betekenis vallen hier. Wat een geluk. Om 6 uur namen we de metro naar het Prince Edward Theater voor de musical Mary Poppins!ย Die duurde tot bijna 10 uur. Dat was in รฉรฉn woord: GEWELDIG! Helaas mochten er geen foto's of filmpjes worden gemaakt. Maar wat een geweldige cast, zo enthousiast. Je werd er helemaal vrolijk van. Oftewel het was supercalifragilisticexpialidocious ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ™ƒ. Ook het publiek was fantastisch. We (zelfs Jesse) hebben echt genoten.

En dan is het moment aangebroken om voor de laatste keer te ontbijten, de metro te nemen en Londen te verlaten. Dan komen we vanavond rond 8 uur aan in Elst. Maar wat was het een mooie, volle en indrukwekkende week. Het voelt als 3 weken. We gaan nog lang nagenieten van de herinneringen, foto's en video's. Londen is echt een aanrader. We gaan vast nog eens terug want er zijn nog steeds dingen die we niet hebben gezien of kunnen doen.

En ik ben trots op Jesse. Hij heeft al die duizenden stappen met ons mee gezet. En hij moest vaak wachten als een van de 2 dames weer eens een foto moest maken van een gevel, lantaarnpaal,ย  beeldje, bloemetje of wat dan ook.....Maar hij heeft er ook een hele ervaring voor terug gekregen. Hij was vooral weg van de bussen en metro. Die heb je niet in Zetten en omgeving.ย  En zijn Engels is weer verbeterd. Dankjewel Jesse, dat je deze reis met je moeder wilde maken. Dankjewel ook Henriette voor je fijne gezelschap, goede ideeรซn en geduld. En dankjulliewel allemaal voor het lezen van onze reisblog en jullie lieve reacties! Ik heb niet steeds kunnen reageren maar weet dat ze erg gewaardeerd zijn! ๐Ÿ˜˜ Het was mijn eerste keer en ik vond het erg leuk om te doen. Ik heb alles elke dag 2x beleefd op deze manier ๐Ÿ™‚. Fijn jullie binnenkort weer in Nederland te zien.ย

Op naar onze hometown Zetten, onze konijntjes en vooral mijn eigen bed.......๐Ÿ˜Š

Fotoโ€™s

1. Jet:
    5 mei 2022
    Jullie ook ontzettend bedankt voor deze geweldige vakantie. Zonder jullie was het niet zo bijzonder geweest. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜‚
  2. Natjezda:
    5 mei 2022
    Het was voor mij ook erg leuk om allemaal mee te lezen...

En krijg steeds meer zin om deze trip ook te maken๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
    Zoveel mooie dingen gezien en dan was dat alleen maar op de foto haha.

Tot snel in de betuwe en
    Weโค๏ธYou(Mijn Engels knapt er ook van op)
  3. R&T&S:
    5 mei 2022
    Fijne reis naar huis! We hebben heerlijk meegenoten! Dank je wel dat we mee mochten op vakantie ๐Ÿ™‚๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  4. Barbara:
    5 mei 2022
    Dankjewel voor je leuke reisverslag.
    Was.erg leuk om te lezen. En de foto's erbij te zien. Lekker slapen in je eigen bed.
    Groetjes, Barbara
  5. Ha, Jo en Ju:
    6 mei 2022
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! Een vol, mooi programma!!! Heel erg leuk om jullie belevenissen te lezen!!! โ™กโ™กโ™ก inspirerend!
    Dikke knuffels van ons!!!