We are in London!

29 april 2022 - London, Verenigd Koninkrijk

Het waren een hoop treinen, 2 metro's en een stukje lopen. Maar dan ben je Londen 🥳

De reis ging helemaal goed en zonder problemen. Alleen Henriëtte moest natuurlijk gefouilleerd worden en de paspoortscan werkte bij haar ook niet 😂. Gelukkig mocht ze toch verder mee met ons 😉.

De tunnel stelt niks voor, na 20 minuten reden we weer in het licht. Maar we merkten wel het drukverschil onder de grond. Onze oren gingen dichtzitten. We zijn de tijd doorgekomen met een reiseditie van monopoly, zie ook de video. Ps. Ik heb gewonnen 😋

En dan ben je zomaar in Londen. Metro was vrij makkelijk. Met een zogenaamde Oystercard kun je gebruik maken van al het openbaar vervoer. En de goede metrolijnen vindt je ook snel. We passeerden metrostations met namen als Kings Cross, Bakerstreet en Paddington. Je voelt je meteen een wereldreiziger 🙃. Tot je Nederlands hoort naast je in de metro....😅

In Bayswater moesten we eruit en na 4 minuten lopen stonden voor ons hotel. The Phoenix hotel in Kensington Garden Square. Om de hoek veel eettentjes, waaronder een Subway. Jesse helemaal blij 🙄🙄. En hij had ook al een Candyshop gezien.....en dan zijn er we er net 10 minuten 🙈

Onze kamer heeft een prachtig uitzicht op een klein parkje. Nu even uitpakken, uitrusten, en dan uitgaan! Op verkenning door de stad en lekker eten.

Nou, er staan al foto's genoeg op van al dat reizen vandaag... Morgen eindelijk foto's van Londen.

Lieve groetjes van ons!! 😘

1. Jet:
    29 april 2022
    Ziet er goed uit. Ik hoop dat jullie lekker kunnen slapen vannacht.
  2. R&T&S:
    29 april 2022
    Welcome to the other side! Heel veel plezier… kwam net een Piccadilly Square tegen… maar dat was hier in York… close but still far away 😉🙂😘😘😘
  3. Evelien:
    29 april 2022
    Klinkt goed, veel plezier vanavond!! Ik zie morgen wel tegemoet en slaap lekker 😴 Dat zullen jullie wel nodig hebben na zo’n dag reizen 😆
  4. Pap en mam.:
    29 april 2022
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hotel en uitzicht zien er goed uit. Hopelijk slapen de bedden ook goed. O dat is 3 X maal goed. Nou ja een fijne avond en smakelijk eten. Dikke knuffel.
  5. Meriam:
    29 april 2022
    Nu pas begrepen dat Henriette ook jullie gezelschap compleet maakt. Geweldig. 🤣samen sterk. Wat een genieting om jullie te volgen. Je schrijft heel gezellig en tot onze verbeelding. Alvast slaap lekker voor straks. Indrukwekkend alleen al het vertrek de reis en aankomst. Op naar morgen. 💝💝💙Liefs.
  6. Silvia:
    30 april 2022
    Heerlijk genieten, London is TOP!!! Heel veel plezier met z’ n 3tjes. Ik ga jullie ervaringen de komende dagen met veel genoegen volgen!!!😃Thanks a lot dearest friends, love and warm greetings from Leersum🥰